Kostenloser Versand über 45€  Über 40.000+ begeisterte Kunden Hergestellt in Österreich

Sand&Fire™ is een kaarsenmerk uit Oostenrijk, dat rechtstreeks vanuit Oostenrijk naar je toe verzendt.

We kunnen u momenteel de volgende levertijden aanbieden:

Duitsland 3-5 werkdagen

Oostenrijk 3-5 werkdagen

Nederland 3-5 werkdagen

Als gevolg van de huidige stakingen bij de posterijen en DHL kunnen er onverwachte vertragingen optreden bij de verzending en bezorging van uw bestelling.
We vragen om je geduld en verdraagzaamheid.

We proberen ook de CO2-uitstoot tijdens het transport zo laag mogelijk te houden. Daarom betalen WIJ je verzendkosten vanaf een orderwaarde van meer dan €45,-.

Als je orderwaarde lager is dan €45,- worden verzendkosten van € 4,90 in rekening gebracht.

Als je vragen hebt over je bestelling, stuur dan een e-mail met je bestelnummer naar onze klantenservice: support@sandandfire.at

Verzendinformatie

Houd er rekening mee dat tijdens drukke perioden de verzendtijden kunnen worden beïnvloed en dat je bij de koerier van je voorkeur moet informeren naar hun tijdschema's.

Wij bieden levering met tracking (selecteer dit bij het afrekenen).
Alle bestellingen worden rechtstreeks vanuit ons magazijn in Oostenrijk verzonden binnen 24-48 uur na het plaatsen van de bestelling.
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden.

De geschatte verzendtijd gaat in op de dag dat je bestelling wordt verzonden.
Houd er rekening mee dat we geen wijzigingen of annuleringen kunnen aanbrengen zodra de bestelling is geplaatst. Zodra de bestelling is aangekomen, kun je contact met ons opnemen via support@sandandfire.at als je vragen hebt.

Douanerechten

Wij zijn niet verantwoordelijk voor invoer- of douanekosten in verband met je bestelling. Controleer de regelgeving in je land om te bepalen of er extra kosten van toepassing zijn. Dit geldt ook voor eventuele invoerkosten voor bestellingen die worden verzonden met gratis expresverzending.

Vertraagde of zoekgeraakte bestellingen

Zorg er bij het plaatsen van je bestelling voor dat je het juiste afleveradres opgeeft, want Sand&Fire™ niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor ontbrekende pakketten die naar het verkeerde adres zijn gestuurd of die op verzoek bij een buur of bijgebouw moeten worden afgeleverd.

Eventuele afwijkingen in de bestelling met betrekking tot ontbrekende en/of verloren artikelen moeten schriftelijk aan ons worden gemeld per e-mail aan support@sandandfire.at.

Artikelen niet ontvangen, tracking geeft aan dat ze zijn afgeleverd

Dit kan gebeuren als artikelen naar werklocaties worden gestuurd. In sommige gevallen is je artikel afgeleverd bij een postkantoor of een collega binnen je organisatie en heeft iemand anders ervoor getekend.

In deze gevallen kun je een bewijs van aflevering aanvragen op de website van de bezorgdienst door een formulier in te vullen voor het aanvragen van een handtekening.

Houd er rekening mee dat we geen geld teruggeven of zendingen vervangen die als afgeleverd worden getraceerd. Daarom raden we altijd aan om artikelen op een veilig adres te laten bezorgen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Als je bestelling onverwacht is geannuleerd, is het waarschijnlijk dat onze fraudefilter je bestelling als frauduleus heeft gemarkeerd. Als je zeker weet dat dit niet het geval is, controleer dan of het factuuradres overeenkomt met de betaalmethode die je hebt gebruikt en ga opnieuw naar de kassa. Je kunt ook opnieuw bestellen met een PayPal-rekening. Als je geen PayPal-rekening hebt, kun je gewoon inloggen op www.Paypal.com.